Počet záznamov: 1  

Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku

  1. SYS0289917
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502074439.7
    035
      
    $a 1008007 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20230112d2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku $d Non-Traditional Forms of Marketing and Their Influence on the Efficiency of the Company´s Advertising Promotion $f Viliam Murin
    330
      
    $a Pre dosiahnutie efektívneho marketingu musí marketér najprv poznať súčasný stav v podniku. Následne navrhne najvhodnejšiu marketingovú stratégiu, ktorej predchádza analýza relevantných dát zozbieraných podnikom v minulosti. Klasické formy marketingu v súčasnosti dopĺňajú digitálne formy marketingu a taktiež aj netradičné formy marketingu, ktoré môžu byť realizované v online a offline prostredí. Cieľom predkladaného príspevku je upriamiť pozornosť práve na nekonvenčné formy marketingu a priblížiť ich význam pre efektivitu reklamnej propagácie podniku. Prioritne sa budeme venovať všeobecnému chápaniu netradičného marketingu, ktoré si v tomto príspevku aj dôkladnejšie popíšeme. Osobitná pozornosť bude venovaná guerilla marketingu, podcastingu, influencer marketingu, ambush marketingu, mosquito marketingu, SMS marketingu a aroma marketingu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0289888 $1 010 $a 978-80-225-4988-2 $1 200 1 $a "Obchod a marketing" $b elektronický zdroj $e elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu $f programový a organizačný výbor: Jozef Zuzik, Katarína Petrovčiková, Janka Kopčáková $g recenzenti: Michaela Bruothová, Ladislav Mixtaj $v S. 43-50 $1 210 $a Košice $c Katedra obchodného podnikania PHF EU $d 2022 $1 215 $a CD-ROM 80 s. [4 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0056838 $a Zuzik $b Jozef $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021872 $a Petrovčiková $b Katarína $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0062753 $a Kopčáková $b Janka $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0021871 $a Bruothová $b Michaela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024279 $a Mixtaj $b Ladislav $4 675 $1 710 12 $a "Obchod a marketing" $b Vedecký workshop $d 10. $e Košice, Slovensko $f 07.11.2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0077717 $a influencer marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079338 $a Murin $b Viliam $p EUBPHFKOP $4 070 $9 100 $f 1994- $q I $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230112 $g AACR2
    830
      
    $a fm - Zmena kategórie z AFD na AFB, ide o publikovaný pozvaný príspevok na domácej konferencii.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.