Počet záznamov: 1
Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements
Názov Insight into Biases when Measuring Socioeconomics and Demographics of Consumers Patronizing Retailing Fashion Design Entrepreneurs: Germany’s Perspective vs. South African Requirements Preklad názvu Pohľad na predsudky pri meraní socioekonomiky a demografie spotrebiteľov, ktorí sponzorujú maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu: pohľad Nemecka verzus požiadavky Južnej Afriky Autorské údaje Boitumelo Pooe, Thomas Dobbelstein Autor Pooe Boitumelo Spoluautori Dobbelstein Thomas Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 17, č. 4 (2022), s. 2-13. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944 Recenz.dok. Marketing science & inspirations . - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá trhy * trh medzinárodný * ekonomika sociálna * demografia * spotrebitelia * sponzorovanie * maloobchod * textil * Nemecko * Afrika Anotácia Štúdium demografických a socioekonomických premenných, ktoré sú vlastné pri vykonávaní medzikultúrnej analýzy potrieb spotrebiteľov pri sponzorovaní maloobchodných podnikateľov v oblasti módneho dizajnu v Nemecku a Južnej Afrike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 261.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1