Počet záznamov: 1
Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives
Názov Implementation of Immersive Marketing Approach at HEIs: Challenges, Obstacles and Perspectives Preklad názvu Implementácia imerzívneho marketingového prístupu na vysokých školách: výzvy, prekážky a perspektívy Autorské údaje Artem Artiukhov, Nadiia Artyukhova, Róbert Rehák, Yuliia Yehorova Autor Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Spoluautori Artyukhova Nadiia Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Yehorova Yuliia EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Zdrojový dokument 30th RSEP International Conference on Economics, Finance and Business : Conference Proceedings : Book of Abstracts. P. 11. - Ankara : BC GRUP, 2023 ; RSEP International Conference on Economics, Finance and Business. ISBN 978-625-99063-0-0 DOI 978-625-99063-0-0/May 2023 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Turecko Heslá marketing * implementácia * školy vysoké * vzdelávanie * reklama Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00570-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Abstrakt 529.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1