Počet záznamov: 1
Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics
Názov Consumer Neuroscience and Neuromarketing as Platform for Biometric Statistics Preklad názvu Spotrebiteľská neuroveda a neuromarketing ako platforma pre biometrické štatistiky Autorské údaje Ferdinand Daňo, Eva Hanuláková, Marek Kukura Autor Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 27-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Červenka Peter ; Cierniak-Emerych Anna ; Vančová Aneta. ISBN 978-80-225-5096-3 Poznámky VEGA 1/0354/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * biometrika * štatistika * spotrebitelia Anotácia Článok sa zameriava na možnosti spracovania výsledkov výskumu z oblasti spotrebiteľskej neurovedy a neuromarketingu pomocou biometrickej štatistiky. Neuroveda a spotrebiteľská neuroveda sú v príspevku chápané ako platforma pre aplikáciu biometrickej štatistiky. Článok poukazuje na výhody využitia poznatkov neurovedy a spotrebiteľskej neurovedy v oblasti marketingu s dôrazom na neuromarketingový výskum. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00647-006, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1