Počet záznamov: 1
Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)
Názov Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.) Autorské údaje Martina Kosturková Autor Kosturková Martina Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 9 (2024), s. 10-13. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá školstvo * vzdelávanie * integrácia * hodnotenie * žiaci * legislatíva * úpravy právne * učitelia * absolventi Anotácia Opis štandardných nárokov súčasného trhu práce na jednotlivé pracovné miesta – odborné vedomosti, zručnosti a spôsobilosti – slúži na prenos potrieb trhu práce do systému celoživotného vzdelávania. Na tento kontext by mal nadväzovať aj profil absolventa jednotlivých typov škôl. Nová kurikulárna reforma by mala posilniť predovšetkým možnosti hodnotenia zamerané na prenositeľné kategórie – vedomosti a porozumenie, myslenie, komunikáciu a aplikáciu. Jedným z nosných agentov kurikulárnej premeny je autonómny a integrálny učiteľ s vysokým profesijným profilom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2024: 9
článok
Počet záznamov: 1