- Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)
Počet záznamov: 1  

Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)

  1. Názov Procesy posudzovania a hodnotenia v kurikulárnej premene (2.)
    Autorské údajeMartina Kosturková
    Autor Kosturková Martina
    Zdrojový dokument Manažment školy v praxi : [odborný mesačník]. Roč. 19, č. 9 (2024), s. 10-13. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1336-9849
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá školstvo * vzdelávanie * integrácia * hodnotenie * žiaci * legislatíva * úpravy právne * učitelia * absolventi
    AnotáciaOpis štandardných nárokov súčasného trhu práce na jednotlivé pracovné miesta – odborné vedomosti, zručnosti a spôsobilosti – slúži na prenos potrieb trhu práce do systému celoživotného vzdelávania. Na tento kontext by mal nadväzovať aj profil absolventa jednotlivých typov škôl. Nová kurikulárna reforma by mala posilniť predovšetkým možnosti hodnotenia zamerané na prenositeľné kategórie – vedomosti a porozumenie, myslenie, komunikáciu a aplikáciu. Jedným z nosných agentov kurikulárnej premeny je autonómny a integrálny učiteľ s vysokým profesijným profilom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2024: 9

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.