Počet záznamov: 1
Využitie ChatGPT pri tvorbe nástrojov formatívneho hodnotenia
Názov Využitie ChatGPT pri tvorbe nástrojov formatívneho hodnotenia Autorské údaje Petra Letošníková, Mária Ganajová, Ivana Sotáková Autor Letošníková Petra Spoluautori Ganajová Mária Sotáková Ivana Zdrojový dokument Didaktika : [odborný dvojmesačník]. Roč. 6, č. 3 (2025), s. 2-6. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2025. ISSN 1338-2845 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá inteligencia umelá * vyučovanie * žiaci * väzba spätná * učitelia * hodnotenie Anotácia Tento príspevok je v poradí tretím zo série príspevkov venovaných využitiu nástroja ChatGPT v práci učiteľa chémie. Cieľom príspevku je poukázať na možnosti využitia nástroja ChatGPT pri tvorbe dvoch nástrojov formatívneho hodnotenia, ktoré sú prezentované ukážkami príkladov k vybraným témam z chémie na gymnáziu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2025: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 171 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1