Počet záznamov: 1
Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses
SYS 0308807 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20250530103747.1 100 $a 20250530a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Using Family Aspects in the Creation of Brand Elements for Online Brand Communication of Family Businesses $f Jana Andrýsková, Iva Straková, Robert Zich 330 $a Skúmanie online komunikácie značky rodinných firiem vo vinárskom, gastronomickom a stavebnom priemysle. Analýza prepojenia medzi prvkami značky a rodinnými aspektmi používanými v online komunikácii značky a ich spoločným vplyvom. Výsledky ukazujú, že vinársky priemysel je jediný z 3 analyzovaných sektorov, ktorý využíva rodinné aspekty v komunikácii značky rodinných firiem. Ostatné 2 sektory využívajú rodinné aspekty v komunikácii značky len v minimálnej miere. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0304665 $1 011 $a 1801-7118 $1 200 1 $a Scientia et Societas $e recenzovaný spoločenskovědní časopis $d Scientia et Societas: Peer-reviewed Social Science Journal $v Roč. 20, č. 1 (2024), s. 85-105 $1 210 $a Praha $c Newton College $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004301 $a podnik rodinný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*0057589 $a budovanie značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002309 $a hodnota pridaná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0013532 $a Andrýsková $b Jana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0077913 $a Straková $b Ivana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0004499 $a Zich $b Robert $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20250530 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1