Počet záznamov: 1
Test Bank Marketing
Názov Test Bank Marketing : Concepts and Strategies Autorské údaje William M. Pride, O.C. Ferrell Autor Pride William M. Spoluautori Ferrell O. C. Vydavateľské údaje Boston : Houghton Mifflin Co. , 1991. - 435 s. Vydanie 7. ed. ISBN 0-395-57302-5 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * testy didaktické * prostredie ekonomické * plánovanie strategické * podnikanie drobné * prieskum trhu * marketing medzinárodný * správanie * modely organizačné * ceny nákupné * distribúcia * cesty odbytové * pojmy Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 715642
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 715642 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1