Počet záznamov: 1  

Methoden zur Messung und Beeinflussung der Dienstleistungsqualität

  1. Názov Methoden zur Messung und Beeinflussung der Dienstleistungsqualität : Feedback- und Anreizsysteme in Beherbergungsunternehmen
    Autorské údajePeter Westerbarkey
    Autor Westerbarkey Peter
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Deutscher Universitäts Verlag , 1996. - 347 s.
    Edícia Gabler Edition Wissenschaft , Focus Dienstleistungsmarketing
    ISBN3-8244-6310-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby * ubytovanie * hotely * motely * penzióny * kvalita * vedenie podniku * riadenie podnikové * manažment * spolupracovníci * výkony pracovné * výkonnosť * motivácia pracovná * koncepcie * modely * zákazníci * údaje štatistické
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735222

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735222SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.