Počet záznamov: 1  

Research for Marketing Decisions

  1. Info*RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM*
    Názov Research for Marketing Decisions
    Autorské údajePaul E. Green, Donald S. Tull, Gerald Albaum
    Autor Green Paul E.
    Spoluautori Tull Donald S.
    Albaum Gerald
    Vydavateľské údajeEnglewood Cliffs : Prentice Hall , 1988. - 784 s.
    Vydanie5. ed.
    ISBN0-13-774175-8
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing strategický * rozhodovanie * rozhodovanie podnikové * rozhodovanie strategické * výskum * výskum dopytu * výskum trhu * analýza rozhodovacia * analýzy * rozbory * odbyt
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 2, prezenčne 0
    Signatúra615338, 738871

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    738871SEKSklad knižničného fonduvoľný
    615338SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.