Počet záznamov: 1  

Marketing channel management

  1. Názov Marketing channel management : strategic planning and tactics
    Autorské údajeKenneth G. Hardy, Allan J. Magrath
    Autor Hardy Kenneth G.
    Spoluautori Magrath Allan J.
    Vydavateľské údajeGlenview : Scott, Foresman and Company , 1988. - 724 s.
    ISBN0-673-18295-9
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSpojené štáty
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * plánovanie strategické * riadenie strategické * distribúcia * distribúcia informácií * kanály distribučné * odbyt * stratégia marketingová * metódy distribučné * trh medzinárodný * štúdie prípadové * nákup * obchodníci * marketing medzinárodný
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra748245

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    748245SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.