Počet záznamov: 1  

Marketing management

  1. Názov Marketing management : analysis, planning, implementation, and control
    Autorské údajePhilip Kotler
    Autor Kotler Philip
    Vydavateľské údajeEnglewood Cliffs : Prentice Hall , 1991. - 756 s.
    Vydanie7. ed.
    ISBN0-13-552480-6
    Druh dokumentuučebnice
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * manažment * analýza ekonomická * kontrola * plánovanie * riadenie podnikové * marketing spoločenský * plánovanie strategické * marketing manažment * systémy informačné * stratégia marketingová * obchod * riadenie * riadenie predaja * stratégia obchodná
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra774585

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    774585SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.