Počet záznamov: 1
Medzinárodný marketing
Názov Medzinárodný marketing Autorské údaje Kolektív Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Koprlová Jana Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 317 s. Vydanie 2. dopl. vyd. ISBN 80-225-1469-1 Druh dokumentu učebnice Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * koncepcie * výskum * metodika * prognózovanie * informácie * ceny * trh svetový * trh zahraničný * analýzy * audit * štúdie prípadové * podnikanie medzinárodné * vývoz * licencie * kontrakty * služby * vlastníctvo * politika výrobková * komunikácia * reklama * distribúcia * politika personálna * firmy Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 775779-775781
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 775779 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 775780 SEK Sklad knižničného fondu voľný 775781 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1