Počet záznamov: 1
Slovenská populácia neodmieta reklamu
SYS r000229 LBL ^^^^^naa^^2200289^^^450^ 005 20221205080715.4 100 $a 19971217a19rr m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Slovenská populácia neodmieta reklamu $e Výsledky prieskumu agentúry MARK/BBDO o účinnosti reklamy $f M. Timoracký 330 $a Výsledky prieskumu (realizovaného metódou kvótneho výberu) postojov slovenskej populácie k reklame a jej vplyvu na rozhodovanie o výbere tovaru či služby. 10 najúspešnejších značiek na slovenskom trhu. 463 -1
$1 200 1 $a Trend $v Roč. 3, č. 49 (1993), s. 19 610 1-
$a reklama $9 eu_un_auth*h0005305 610 1-
$a postoje $9 eu_un_auth*h0004552 610 1-
$a Slovensko $9 eu_un_auth*h0005739 610 1-
$a 1993 610 1-
$a MARK/BBDO Bratislava 610 1-
$a Focus, s.r.o. Bratislava 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$a Timoracký $b M. $3 eu_un_auth*p0008550 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 19971217 $g AACR2
Počet záznamov: 1