Počet záznamov: 1  

Importní management pro domácí trh?

  1. Názov Importní management pro domácí trh?
    Autorské údajeLeo Vodáček, O. Vodáčková
    Autor Vodáček Leo
    Spoluautori Vodačkova Ol'ga
    Zdrojový dokumentModerní řízení. Roč. 26, č. 2 (1991), s. 8-12.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment * ČSFR * doškoľovanie
    AnotáciaVýučba managementu v ČSFR predovšetkým formou preberania teórie a praktických skúseností z rozvinutých krajín. Management vznikol a rozvíja sa zo zázemia a pre použitie v trhových podmienkach. Vytvorenie prognostického scenára pre racionálne osvojenie managementu u nás. Stratégia preberania poznatkov zo svetového managementu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.