Počet záznamov: 1  

Hlavné smery v teórii firmy a ich význam pre transformáciu česko-slovenských podnikov.

  1. Názov Hlavné smery v teórii firmy a ich význam pre transformáciu česko-slovenských podnikov.
    Autorské údajeM. Šestáková
    Autor Šestáková M.
    Zdrojový dokumentEkonomický časopis. Roč. 39, č. 10-11 (1991), s. 712-729
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Heslá teória firmy * pracovníci vedúci * vlastníctvo * náklady * hospodárstvo trhové * politika podniková * neoklasicizmus * firmy
    AnotáciaNeoklasická koncepcia firmy, jej úloha pri formovaní predstáv o transformácii podnikov centrálne plánovanej ekonomiky na trhové subjekty. Úloha formovania cieľov podniku v behavioristickej teórii firmy. Vzťah medzi vlastíkmi a manažérmi (Agency theory). Možnosti uplatnenia teórie transakčných nákladov pri analýze správania podnikov v období prechodu k trhovej ekonomike.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.