Počet záznamov: 1
Konference PROPAGACE '95
Názov Konference PROPAGACE '95 : Magická třináctka. Co řekli nejen o konferenci Autorské údaje D. Pavlů, J. Vysekalová Autor Pavlů D. Spoluautori Vysekalová Jitka Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 1 (1996), s. 9-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá Česko * Brno * november * 1995 * Propagace '95 * konferencie * reklama * propagácia * legislatíva * výstavy * veľtrhy * agentúry * obchod vnútorný Anotácia Z 13. ročníka celoštátnej konferencie PROPAGACE '95, ktorú usporiadala Česká společnost pro propagaci a public relations MOSPRA 21.-22.11.1995 v Brne. Všeobecné tendencie, ktoré vyplynuli z rokovania. Panelová diskusia na témy: 1. Nová legislatíva - právne a etické hranice reklamy v r. 1995. 2. Aktuálne problémy výstavných a veľtržných aktivít. 3. Vidiecka propagácia a jej účinnosť. 4. Reklamné agentúry a zadávatelia reklamy. 5. Propagácia vo vnútornom obchode. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1