Počet záznamov: 1
Software pro marketing
Názov Software pro marketing Autorské údaje J. Jelínek Autor Jelínek J. Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 2 (1994), s. 10-14 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * softvér * komunikácia * zákazníci * informácie obchodno-ekonomické * báza dát * moduly Anotácia Základom relačného marketingu je zaznamenávanie všetkých kontaktov a vzťahov a ich sústavné vyhodnocovanie. Starostlivosť o zákazníka - účinná stratégia riadenia. Marketing Manager - softwarový nástroj, databázová koncepcia integrujúca marketingové a predajné činnosti firmy. Organizačné aspekty bázy dát: model bázy dát, programovací jazyk, interná štruktúra, užívateľské rozhranie. Celková štruktúra, funkcie jednotlivých úrovní, prídavné moduly. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1