Počet záznamov: 1
Dlhodobý cieľ a každodenná realita
Názov Dlhodobý cieľ a každodenná realita : Kľúčom od trinástej komnaty je organizovaný predaj Autorské údaje Peter Filo Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Slovenský profit. Roč. 2, č. 38 (1994) Profit Extra. s. 26 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá plánovanie * organizácia predaja * ciele podnikové * predaj * konkurencia * marketing Anotácia Význam plánovania v trhovom hospodárstve. Plánovanie podnikateľského úspechu. Formulovanie podnikových cieľov. Kontrolovanie výkonov predajného oddelenia. Okolnosti, ktoré ohrozujú predaj. Stále sledovanie konkurencie a prísna analýza trhu ako súčasť plánovania. Osobnostné kritériá nevyhnutné pri plánovaní podnikateľského ale aj osobnostného úspechu. Doležitosť pozitívneho myslenia. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1