Počet záznamov: 1
Základné princípy etiky propagácie
Názov Základné princípy etiky propagácie Zdrojový dokument Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 2-3 (1997), s. 49-57. - Žilina : Poradca podnikateľa, 1997. ISSN 1335-0714 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá propagácia * reklama * kódexy * etika * prostriedky reklamné * Slovenská spoločnosť pre propagáciu Anotácia Kódex etiky propagácie. Chápanie propagácie ako komunikácie, ktorej cieľom je predaj výrobkov a služieb. Desať základných etických princípov v propagácii, ktoré prijala Slovenská spoločnosť pre propagáciu (SOSPRA): - pravdivosť, čestnosť užitočnosť, slušnosť, napodobovanie, ochrana súkromia, identifikácia propagácie, používanie štátnych symbolov, manipulácia s recipientom, zodpovednosť. Medzinárodný kódex reklamných techník. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-7
článok
Počet záznamov: 1