Počet záznamov: 1
Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií
Názov Podstata a špecifiká marketingu neziskových organizácií Preklad názvu The Nature and Peculiarities of Marketing in Nonprofit Organizations Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. Roč. 46, č. 5 (1998), s. 715-729. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1998. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing sociálny * organizácie neziskové * marketing mix * stratégia marketingová Anotácia Nevyhnutnosť uplatňovania marketingu v neziskových organizáciách. Všeobecné východiská marketingu neziskových organizácií. Osobitosti marketingu neziskových organizácií. Koncepcia a stratégie sociálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - KNIHY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 4-6
článok
Počet záznamov: 1