Počet záznamov: 1  

Překládání reklamních textů

  1. Názov Překládání reklamních textů
    Preklad názvuTranslation of advertising texts
    Autorské údajeJana Doležalová
    Autor Doležalová Jana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 10, č. 1 (1999), s. 16-17. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * prostriedky reklamné * techniky reklamné * ankety * kampane reklamné * agentúry * prekladatelia
    AnotáciaReklamný text a prekladateľské stratégie. Jazyk reklamy. Výsledky dotazníkovej ankety. Prekladateľ ako sprostredkovateľ medzi dvomi kultúrami. Grafická úprava reklamy. Vznik študijných smerov zameraných na prekladanie v médiách a reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1999: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.