Počet záznamov: 1
Tvorba cien v obchode
Názov Tvorba cien v obchode Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 9 (1999), s. 48. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Heslá tvorba cien * rozpätie cenové * ceny * obchod * rozpätie obchodné * prirážky cenové * druhy cien Anotácia Faktory určujúce cenu tovaru. Cena ako kritérium výberu. Tvorba cien v obchodných firmách. Obchodné rozpätie, marža, netto a brutto cena. Výška obchodnej marže. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1999: 7-12
článok
Počet záznamov: 1