Počet záznamov: 1
Orientácia na zákazníka sa dá merať
Názov Orientácia na zákazníka sa dá merať Autorské údaje Milan Veščičík Autor Veščičík Milan Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 10, č. 51 (20. decembra 2000), s. 8A. - Bratislava : TREND Holding, 2000. ISSN 1335-0684 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * podnik * náklady * efektívnosť ekonomická * Slovensko Anotácia Už aj na Slovensku sa začína prikladať väčší význam orientácii na zákazníka. Každá činnosť navyše zvyšuje náklady. Meranie ekonomickej efektívnosti. Meranie efektívnosti v praxi. Vyhodnocovanie ekonomickej efektívnosti každého zákazníka. Viaceré podniky majú systémy na vyhodnotenie zákazníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 41-51
článok
Počet záznamov: 1