Počet záznamov: 1  

Metody výzkumu image

  1. SYSr040397
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230607101831.2
    100
      
    $a 20010112a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Metody výzkumu image $f Tomáš Urbánek, Růžena Lukášová, Vladimír Chalupský
    330
      
    $a Súvislosť problematiky image firmy s niekoľkými vednými obormi. Súvislosť metód výskumu image so štrukturalizmom ako obecným filozofickým a metodologickým prístupom. Skúmanie image firmy prístupom psychosémantiky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124755 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 11, č. 4 (2000), s. 27-28 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2000
    610
    1-
    $a imidž $9 eu_un_auth*h0002418
    610
    1-
    $a výskum $9 eu_un_auth*h0007184
    610
    1-
    $a metódy $9 eu_un_auth*h0003304
    610
    1-
    $a psychológia podniková $9 eu_un_auth*h0005193
    675
      
    $a 65.013 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000304 $x Psychologické otázky
    700
    -1
    $a Urbánek $b Tomáš $3 eu_un_auth*p0063265 $4 070
    701
    -1
    $a Lukášová $b Růžena $3 eu_un_auth*p0063266 $4 070
    701
    -1
    $a Chalupský $b Vladimír $3 eu_un_auth*p0063267 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010112 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.