Počet záznamov: 1
Metody výzkumu image
SYS r040397 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20230607101831.2 100 $a 20010112a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Metody výzkumu image $f Tomáš Urbánek, Růžena Lukášová, Vladimír Chalupský 330 $a Súvislosť problematiky image firmy s niekoľkými vednými obormi. Súvislosť metód výskumu image so štrukturalizmom ako obecným filozofickým a metodologickým prístupom. Skúmanie image firmy prístupom psychosémantiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s124755 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 11, č. 4 (2000), s. 27-28 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2000 610 1-
$a imidž $9 eu_un_auth*h0002418 610 1-
$a výskum $9 eu_un_auth*h0007184 610 1-
$a metódy $9 eu_un_auth*h0003304 610 1-
$a psychológia podniková $9 eu_un_auth*h0005193 675 $a 65.013 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000304 $x Psychologické otázky 700 -1
$a Urbánek $b Tomáš $3 eu_un_auth*p0063265 $4 070 701 -1
$a Lukášová $b Růžena $3 eu_un_auth*p0063266 $4 070 701 -1
$a Chalupský $b Vladimír $3 eu_un_auth*p0063267 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20010112 $g AACR2
Počet záznamov: 1