Počet záznamov: 1  

Impulzom na zákazníka

  1. SYSr041690
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20231004093558.1
    100
      
    $a 20010523a2001 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Impulzom na zákazníka $f Jana Bokorová
    330
      
    $a Prečo koná spotrebiteľ impulzívne? Čo je to impulzívny nákup a čo musí spĺňať impulzívna zóna, aby plnila svoj účel? Úsilie spotrebiteľa pri nákupe závisí od chrakteru tovaru. Pokladničná zóna - miesto kde spotrebiteľ strávi najviac času na jednom mieste.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0007086 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 6, č. máj 2001, s. 46 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2001
    610
    1-
    $a psychológia predaja $9 eu_un_auth*h0005195
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a nákup $9 eu_un_auth*h0003604
    610
    1-
    $a zóny $9 eu_un_auth*h0007607
    610
    1-
    $a maloobchod $9 eu_un_auth*h0003176
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $a Bokorová $b Jana $3 eu_un_auth*p0059833 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20010523 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.