Počet záznamov: 1
Impulzom na zákazníka
SYS r041690 LBL ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^ 005 20231004093558.1 100 $a 20010523a2001 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Impulzom na zákazníka $f Jana Bokorová 330 $a Prečo koná spotrebiteľ impulzívne? Čo je to impulzívny nákup a čo musí spĺňať impulzívna zóna, aby plnila svoj účel? Úsilie spotrebiteľa pri nákupe závisí od chrakteru tovaru. Pokladničná zóna - miesto kde spotrebiteľ strávi najviac času na jednom mieste. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0007086 $1 011 $a 1335-2008 $1 200 1 $a Obchod $e maloobchod, veľkoobchod, distribúcia $v Roč. 6, č. máj 2001, s. 46 $1 210 $a Bratislava $c SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA $d 2001 610 1-
$a psychológia predaja $9 eu_un_auth*h0005195 610 1-
$a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368 610 1-
$a nákup $9 eu_un_auth*h0003604 610 1-
$a zóny $9 eu_un_auth*h0007607 610 1-
$a maloobchod $9 eu_un_auth*h0003176 675 $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt 700 -1
$a Bokorová $b Jana $3 eu_un_auth*p0059833 $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20010523 $g AACR2
Počet záznamov: 1