Počet záznamov: 1  

Na čem založit budování vztahů se zákazníkem?

  1. SYSr044544
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230522104623.2
    100
      
    $a 20020326a2002 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Na čem založit budování vztahů se zákazníkem? $f Jan Pavelka
    330
      
    $a Vzťah so zákazníkom by mal vychádzať s poznávania jeho potrieb. Začlenenie budovania vzťahov so zákazníkom do procesného modelu firmy. Tri základné ciele pri budovaní vzťahu so zákazníkmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0039390 $1 011 $a 1210-6178 $1 200 1 $a Obchodník $e časopis pro podnikání a strategii v obchodě $v Roč. 10, č. 3 (březen 2002), s. 44 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2002
    610
    1-
    $a zákazníci $9 eu_un_auth*h0007368
    610
    1-
    $a vzťahy funkčné $9 eu_un_auth*h0007270
    610
    1-
    $a odbyt $9 eu_un_auth*h0003920
    610
    1-
    $a podpora predaja $9 eu_un_auth*h0004322
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $a Pavelka $b Jan $3 eu_un_auth*p0050864 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20020326 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.