Počet záznamov: 1
Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR
Názov Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR Autorské údaje Ludvík Čichovský Autor Čichovský Ludvík Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 24-26, 71 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá efektívnosť * marketing * konkurencieschopnosť * podnik * Česko * Európska únia * hodnota pridaná ekonomická * filozofia Anotácia Rozdielne chápanie efektívnosti u podnikateľských subjektov registrovaných v Českej republike a u firiem podnikajúcich a registrovaných v krajinách Európskej únie. České firmy a ich ponímanie efektívnosti. Firmy pôsobiace na území EÚ a pojem efektívnosť. Meranie efektívnosti v krajinách EÚ. EVA ako štandardné meradlo efektívnosti. Hodnotenie efektívnosti s využitím parametru EVA. Marketingová filozofia hodnôt a triáda efektívnosti. Triáda efektívnosti a marketing konkurencieschopnosti. Triáda efektívnosti podnikateľských subjektov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1