Počet záznamov: 1  

Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR

  1. Názov Marketingové pojetí efektívnosti firem v EU a v ČR
    Autorské údajeLudvík Čichovský
    Autor Čichovský Ludvík
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 24-26, 71 [čes. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá efektívnosť * marketing * konkurencieschopnosť * podnik * Česko * Európska únia * hodnota pridaná ekonomická * filozofia
    AnotáciaRozdielne chápanie efektívnosti u podnikateľských subjektov registrovaných v Českej republike a u firiem podnikajúcich a registrovaných v krajinách Európskej únie. České firmy a ich ponímanie efektívnosti. Firmy pôsobiace na území EÚ a pojem efektívnosť. Meranie efektívnosti v krajinách EÚ. EVA ako štandardné meradlo efektívnosti. Hodnotenie efektívnosti s využitím parametru EVA. Marketingová filozofia hodnôt a triáda efektívnosti. Triáda efektívnosti a marketing konkurencieschopnosti. Triáda efektívnosti podnikateľských subjektov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.