Počet záznamov: 1
Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie
SYS r045381 LBL 02018naa^^2200385^^^450 005 20230918081747.6 100 $a 20020604a2002 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie $f Eva Hanuláková, Adriana Pročková 330 $a Východiská etických aspektov marketingovej stratégie. Dve skupiny etických problémov v marketingu. Vzťah marketing-etika. Význam environmentálnej marketingovej stratégie ako konkurenčného faktora. Environmentálne orientované marketingové stratégie. Typológia environmentálne orientovaných stratégií v závislosti od určenia konkurenčnej výhody a v závislosti od načasovania stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0039145 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 31, č. 2 (2002), s. 151-164 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2002 541 1-
$a Selected social principles of marketing strategy 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a etika $9 eu_un_auth*h0002020 610 1-
$a marketing $9 eu_un_auth*h0003211 610 1-
$a environmentalistika $9 eu_un_auth*h0002010 610 1-
$a konkurencia $9 eu_un_auth*h0002842 610 1-
$a výhody konkurenčné $9 eu_un_auth*h0007080 610 1-
$a odberatelia $9 eu_un_auth*h0003914 610 1-
$a marketing environmentálny $9 eu_un_auth*h0003214 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0029424 $a Pročková $b Adriana $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20020604 $g AACR2
Počet záznamov: 1