Počet záznamov: 1  

Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie

  1. HANULÁKOVÁ, Eva - PROČKOVÁ, Adriana. Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 2, s. 151-164
    Ohlasy:
    [2] MAJTÁN, Štefan - MAJTÁNOVÁ, Anna. Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 5, s. 584-597.
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.