Počet záznamov: 1
Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie
Názov Vybrané spoločenské princípy marketingovej stratégie Preklad názvu Selected social principles of marketing strategy Autorské údaje Eva Hanuláková, Adriana Pročková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Pročková Adriana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 31, č. 2 (2002), s. 151-164. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * etika * marketing * environmentalistika * konkurencia * výhody konkurenčné * odberatelia * marketing environmentálny Anotácia Východiská etických aspektov marketingovej stratégie. Dve skupiny etických problémov v marketingu. Vzťah marketing-etika. Význam environmentálnej marketingovej stratégie ako konkurenčného faktora. Environmentálne orientované marketingové stratégie. Typológia environmentálne orientovaných stratégií v závislosti od určenia konkurenčnej výhody a v závislosti od načasovania stratégie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-4
článok
Počet záznamov: 1