Počet záznamov: 1
Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii?
Názov Patrí 3 tisícročie marketingovej komunikácii? Autorské údaje Ján Vopálenský Autor Vopálenský Ján Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7 (2003), s. 4-5 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť * filozofia * psychológia * nástroje marketingové Anotácia Ústrednou otázkou súčasnej marketingovej komunikácie je platnosť tradičných komunikačných konceptov, ústredným problémom sú spôsoby ako prekonať komunikačné bariéry, ústredným cieľom je nájsť efektívne komunikačné formáty, a napokon ústredným imperatívom je jej marketingová efektivita. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 7-12
článok
Počet záznamov: 1