Počet záznamov: 1
2005 : Rok printov a outdooru
Názov 2005 : Rok printov a outdooru Autorské údaje Martin Mazág ... [et al.] Autor Mazág Martin Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 2 (február 2006), s. 22-24. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá trh reklamný * analýzy * médiá * televízia * tlač * reklama vonkajšia * rozhlas * reklama * výdavky * Slovensko Anotácia Výdavky na reklamu v roku 2005, aký bude rok 2006. Vývoj mediamixu 2000-2005. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR. Objemy reklamy v médiách v rokoch 2001-2005. Vývoj ekonomických ukazovateľov a reklamného trhu SR. Rozmach denníkov pokračuje, out of home - dramatický rast, trh slovenských rádií rástol minimálne. Vývoj reklamného trhu na Slovensku od roku 1996 do roku 2006. Prognózy 2006. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2006: 1-6 + 7 príl.
článok
Počet záznamov: 1