Počet záznamov: 1  

Strategické aliancie v maloobchode

  1. Názov Strategické aliancie v maloobchode
    Autorské údajeVladimír Jakubec
    Autor Jakubec Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 15.5.-16.5.2008 Podhájska. S. 176-183. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2008. ISBN 978-80-225-2552-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Heslá spolupráca podnikov * kooperácia * aliancie strategické * organizácie * firmy * komunikácia * informácie * manažment * maloobchod * nákup
    AnotáciaCharakteristika pojmu strategické aliancie. Vplyv kooperácie na konkurencieschopnosť nezávislého obchodu. Pozitívne a negatívne motívy v horizontálnej kooperácii v oblasti nákupu. Typológia strategických nákupných aliancií: piggy-backing aliancie, aliancie manažované tretím subjektom, aliancie nákupného vodcu, projektové aliancie, programové aliancie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00774-029, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.