Počet záznamov: 1
TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008
Názov TOP 100 nejhodnotnějších značek roku 2008 Autorské údaje Miloslava Brožová Autor Brožová Miloslava Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 12, č. 6 (červen 2008), s. 40-41. - Praha : Mladá fronta, 2008. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * tovar * kvalita výrobkov * firmy * výskum * spotrebitelia * inovácia výrobkov * svet Anotácia Rebríček TOP 100 BrandZ - založený nielen na ekonomických dátach, ale sa zaoberá aj hodnotením používateľov jednotlivých značiek, predpokladaným rastom a rizikami týchto značiek. Hlavné globálne trendy vyplývajúce z výskumu - nárast čínskych značiek, rýchlejší rast silných značiek, vzostup technológií, internet, inovatívnosť, investície do luxusu, dôraz na spotrebiteľov ako kľúč k úspechu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 6-11
článok
Počet záznamov: 1