Počet záznamov: 1  

Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences

  1. Názov Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences
    Preklad názvuMetódy strojového učenia pre trhovú segmentáciu publika múzických umení
    Autorské údajeMaría M. Abad-Grau, Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda
    Autor Abad-Grau María M.
    Spoluautori Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Arias-Aranda Daniel
    Zdrojový dokumentInternational journal of business environment. Vol. 2, No. 3 (2009) s. 356-375. - Switzerland : Inderscience Publishers, 2009. ISSN 1740-0589
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaŠvajčiarsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá vzdelávanie elektronické * segmentácia trhu * umenie * dolovanie dát
    AnotáciaSegmentácia publika (obecenstva) hereckého umenia. Segmentácia geografická sociodemografická, psychografická, segmentácia podľa správania, podľa benefitov... Strojové vzdelávanie, algoritmy a segmentácia trhu. Vývoj stratégie pre automatickú trhovú segmentáciu. Empirické hodnotenie. Výsledky.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01272-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.