Počet záznamov: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach
Názov Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach Preklad názvu New forms of marketing communication on insurance companies Autorské údaje Mária Hasprová Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 62-69. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Poznámky VEGA 1/4600/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá komunikácia marketingová * poisťovne * klienti * marketing priamy * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * imidž Anotácia Špecifiká marketingovej komunikácie v poisťovniach. Podpora predaja, public relations a osobný predaj v poisťovniach. Priamy marketing - moderný a dynamický spôsob marketingovej komunikácie. Päť funkcií priameho marketingu. Call centrum ako súčasť externej komunikácie poisťovne. Klasická a integrovaná marketingová komunikácia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01576-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1