Počet záznamov: 1
Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov
Názov Definícia kategórie a spotrebiteľské správanie v sortimente mobilných telefónov Autorské údaje Andrea Jazbec Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. s. 60-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3307-2 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * manažment sortimentný * telefón mobilný * rozhodovanie manažérske * informácie * pojmy Anotácia Manažment kategórií a jeho podstata. Manažment kategórií ako filozofia a ako proces. Definícia kategórií v sortimente mobilných telefónov. Spotrebiteľské správanie. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01584-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1