Počet záznamov: 1
Znovuzrození kuponingu
Názov Znovuzrození kuponingu Autorské údaje Otakar Plundr Autor Plundr Otakar Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 8, č. 12 (Prosinec 2012), s. 38-40. - Praha : Economia, 2012. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing * zľavy obchodné * kupóny * obchod * zákazníci Anotácia Priebeh kupónovej kampane, ktorú pripravila spoločnosť POS Media pre predajne Makro v Českej republike. Distribúcia kupónov a priemerná návratnosť. Zásadné postupy pre úspešnú kupónovú akciu. Zostavenie kupónovej knižky. Vyhodnotenie kampane. Budúcnosť kupóningu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 8-12 + 4 príl.
článok
Počet záznamov: 1