Počet záznamov: 1
Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie
Názov Marketing v oblasti zdravotníctva z pohľadu normatívnej právnej regulácie Preklad názvu Marketing in the area of health services from the point of view of normativeregulation Autorské údaje Martina Ferencová, Peter Demek Autor Ferencová Martina Spoluautori Demek Peter Zdrojový dokument MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 6, č. 1 (2014), s. 42-50. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2014. ISSN 1338-5127 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * starostlivosť zdravotná * zdravotníctvo * klienti * komunikácia marketingová * legislatíva Anotácia Znalosť zákonov súvisiacich s marketingom a marketingovými aktivitami v oblasti zdravotníctva umožní podnikom, firmám a organizáciám, ktoré poskytujú služby v tejto oblasti dobrú orientáciu v zákonnom rámci pre štandardy poskytovania zdravotnej starostlivosti na území Slovenska aj s ohľadom na spoločenskú zodpovednosť . Navyše môže výrazne posilniť ich schopnosť nadviazať a udržať dlhodobé pozitívne vzťahy s ich cieľovými publikami – klientmi a pacientmi, posilniť ich trhovú pozíciu a zaručiť im konkurenčnú výhodu oproti iným subjektom v lokálnom i globálnom meradle. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2014: 1
článok
Počet záznamov: 1