Počet záznamov: 1
Geomarket-Importance of Its Application in the Slovak Retail Trade
Názov Geomarket-Importance of Its Application in the Slovak Retail Trade Preklad názvu Význam aplikácie geomarketingu v slovenskom maloobchode Autorské údaje Jaroslav Kita, Marta Grossmanová, Pavol Konštiak Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Grossmanová Marta EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe : the proceedings of the 5th international scientific conference on trade, international business and tourism : 16. - 17. october 2014, Mojmírovce, Slovak Republic. pp. 233-240 CD-ROM. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2014 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Kubičková Viera ; Breveníková Daniela ; Baláž Peter ; Bartáková Gabriela ; Application of knowledge in process of business dynamization in Central Europe International scientific conference. ISBN 978-80-225-3994-4 Výstup z projektu VEGA 1/0039/11 Geografický informačný systém ako zdroj strategickej inovácie podniku z hľadiska posilnenia jeho konkurencieschopnosti
Poznámky VEGA 1/0039/11. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá maloobchod * skladovanie * marketing * logistika distribučná Anotácia Znalosť zákazníka - základný predpoklad aplikácie geomarketingu. Podmienky pre aplikáciu geomarketingu na lokálnej úrovni. Prínos geomarketingu pre distribučné zásobovacie reťazce a logistickú stratégiu podniku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E14 01723-024, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 520.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1