Počet záznamov: 1
Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa
Názov Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa Súbežný názov Social marketing helps in educating the consumer Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. S. 16-28 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4297-5 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Poznámky VEGA 1/0178/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * marketing sociálny * definície * organizácie neziskové * organizácie ziskové * zodpovednosť spoločenská Anotácia Podstata a význam sociálneho marketingu. Definície sociálneho marketingu. Sociálny verzus klasický marketing. Sociálne problémy a sociálne zmeny. Typy sociálnych zmien podľa času a úrovní v spoločnosti. Sociálny marketing sleduje zmeny v spoločnosti a ak sa vyvíjajú nežiaducim smerom, začne konať. Aj keď je sociálny marketing na prvý pohľad orientovaný na činnosti neziskového sektora ( environmentálna problematika, násilie, rasizmus, nezamestnanosť, negramotnosť, hlad, zdravotné problémy a pod.), začína sa čoraz viac presadzovať aj v komerčnej sfére. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 00980-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 396.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1