Počet záznamov: 1  

Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa

  1. Názov Sociálny marketing pomáha pri výchove spotrebiteľa
    Súbežný názovSocial marketing helps in educating the consumer
    Autorské údajeViera Čihovská
    Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Gramotný spotrebiteľ : zborník vedeckých statí. S. 16-28 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čichovský Ludvík. ISBN 978-80-225-4297-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
    PoznámkyVEGA 1/0178/14
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sociálny * definície * organizácie neziskové * organizácie ziskové * zodpovednosť spoločenská
    AnotáciaPodstata a význam sociálneho marketingu. Definície sociálneho marketingu. Sociálny verzus klasický marketing. Sociálne problémy a sociálne zmeny. Typy sociálnych zmien podľa času a úrovní v spoločnosti. Sociálny marketing sleduje zmeny v spoločnosti a ak sa vyvíjajú nežiaducim smerom, začne konať. Aj keď je sociálny marketing na prvý pohľad orientovaný na činnosti neziskového sektora ( environmentálna problematika, násilie, rasizmus, nezamestnanosť, negramotnosť, hlad, zdravotné problémy a pod.), začína sa čoraz viac presadzovať aj v komerčnej sfére.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE16 00980-002, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF396.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.