Počet záznamov: 1
Dáta namiesto intuície
Názov Dáta namiesto intuície Autorské údaje Henrieta Halasová Autor Halasová Henrieta Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 23, č. 1 (2018), s. 26-27. - Bratislava : MAFRA, 2018. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * spokojnosť zákazníkov * podpora predaja * výskum marketingový * kampane reklamné * štúdie prípadové Anotácia Každý obchodník by rád poznal účinnosť svojich marketingových kampaní, ktorá často nie je merateľná. Nová služba umožňuje plánovanie kampaní na základe nákupného správania zákazníkov. Služba Connect Media prinesie win-win-win sitáciu. Spokojné budú všetky tri strany: maloobchodník, obchodná značka a zákazník. Služba oslovuje zákazníkov priamo v ich domácnostiach, on-the-go (textové správy) a v mieste predaja. Popis plánovania a realizácie kampane pre Tesco a Nestlé. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-6
článok
Počet záznamov: 1