Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku : bakalárska práca Autorské údaje Kristína Straková, školiteľ: Martin Mucha Autor Straková Kristína Ďalší autori Mucha Martin (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2018. - 57 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 903594
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1