Počet záznamov: 1
Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic
Názov Analysis of Digital Customer Communities in Terms of Their Interactions during the First Wave of the COVID-19 Pandemic Preklad názvu Analýza digitálnych zákazníckych komunít z hľadiska ich interakcií počas prvej vlny pandémie COVID-19 Autorské údaje František Pollák, Roman Vavrek, Jan Váchal, Peter Markovič, Michal Konečný Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Vavrek Roman Váchal Jan Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 16, no. 2 (2021), pp. 134-151 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 DOI 10.2478/mmcks-2021-0009 Poznámky VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - CE1158 ENTERtransfer. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá obchod elektronický * správanie spotrebiteľa * komunity * interakcia sociálna * siete sociálne * pandémia * koronavírus Anotácia Identifikácia zmien v interakciách digitálnych zákazníckych komunít vybraných zástupcov elektronického obchodu na českom trhu. Údaje boli podrobené dôkladnej štatistickej analýze, aby sa identifikovali špecifiká, ktoré vyplynuli z vysoko neštandardnej situácie na trhu. Výsledky naznačili, že počas pandémie došlo k významnému prerozdeleniu interakcií z hľadiska ich načasovania, a to počas práce cez týždeň. Kategória EPC ADM Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00348-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 756.1 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1