Počet záznamov: 1
Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography
Názov Neuromarketing Research Using Method of Electroencephalography Preklad názvu Neuromarketingový výskum metódou elektroencefalografie Autorské údaje Michael Šášky Autor Šášky Michael EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 1 (2022), s. 114-125 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * metódy diagnostické * výskum Anotácia Využitie a potenciál metód elektroencefalografie v neuromarketingovom výskume. Výhody a prínosy tejto metódy a predpoklady na jej použitie. Neuromarketingový výskum pomocou technológie EEG. Proces pripojenia zariadení EEG Bitbrain Diadem pre neuromarketing výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00199-008, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 262.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1