Počet záznamov: 1
Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust
Názov Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust Preklad názvu Domáca verzus zahraničná franchisingová gastronomická značka v kontexte dôvery v značku Autorské údaje Marián Čvirik, Monika Krošláková Naďová, Jozef Orgonáš, Peter Drábik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Naďová Krošláková Monika EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 53-62. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023 / Hlavatý Ivan ; Antal Jarolím ; Baumöhl Eduard ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-5064-2 DOI 10.18267/pr.2023.kre.2490.4 Poznámky I-22-104-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá dôvera * značky * pôvod tovaru * franchising * Slovensko * gastronómia Anotácia Meranie dôveryhodnosti vybranej domácej (Pizza Mizza) a zahraničnej franchisingovej značky (McDonald's). Identifikácia rozdielov v kontexte krajiny pôvodu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00166-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 153.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1