Počet záznamov: 1  

Zelený marketing

  1. Názov Zelený marketing
    Súbežný názovGreen Marketing
    Autorské údajePavol Kaľuha, Michal Stričík
    Autor Kaľuha Pavol EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Stričík Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 45-51. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4
    PoznámkyVEGA 1/0338/22
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnikanie * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * prostredie životné * ekológia
    AnotáciaS čoraz vyššou vyspelosťou ľudstva a krajín sa začíname zaoberať taktiež otázkou, aká budúcnosť nás čaká. V tejto hektickej dobe riešime mnohé problémy – či už ako podniky, ale aj ako spotrebitelia. Jedným z týchto problémov, ktorý ovplyvňuje našu budúcnosť je taktiež znečisťovanie životného prostredia. Práve k tomuto problému sa rozhodlo množstvo podnikov postaviť čelom a začali sa správať environmentálne zodpovednejšie v obstarávaní vstupov, výrobe a taktiež v predaji a distribúcii svojich produktov. Cieľom príspevku je poukázať na dôležitosť zeleného marketingu v súčasnom podnikaní a poukázať na dostupné riešenia, ktoré uplatňujú mnohé globálne spoločnosti v boji proti znečisťovaniu životného prostredia a znižovaniu uhlíkovej stopy.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE23 00590-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené518.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.