Počet záznamov: 1
Zelený marketing
Názov Zelený marketing Súbežný názov Green Marketing Autorské údaje Pavol Kaľuha, Michal Stričík Autor Kaľuha Pavol EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Stričík Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 45-51. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2023 / Kopčáková Janka ; Petrovčiková Katarína ; Zuzik Jozef ; Hrabovská Zuzana ; Reshetnikova Iryna L. ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-5099-4 Poznámky VEGA 1/0338/22 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnikanie * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * prostredie životné * ekológia Anotácia S čoraz vyššou vyspelosťou ľudstva a krajín sa začíname zaoberať taktiež otázkou, aká budúcnosť nás čaká. V tejto hektickej dobe riešime mnohé problémy – či už ako podniky, ale aj ako spotrebitelia. Jedným z týchto problémov, ktorý ovplyvňuje našu budúcnosť je taktiež znečisťovanie životného prostredia. Práve k tomuto problému sa rozhodlo množstvo podnikov postaviť čelom a začali sa správať environmentálne zodpovednejšie v obstarávaní vstupov, výrobe a taktiež v predaji a distribúcii svojich produktov. Cieľom príspevku je poukázať na dôležitosť zeleného marketingu v súčasnom podnikaní a poukázať na dostupné riešenia, ktoré uplatňujú mnohé globálne spoločnosti v boji proti znečisťovaniu životného prostredia a znižovaniu uhlíkovej stopy. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00590-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 518.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1