Počet záznamov: 1  

Vernostný program musí byť šitý na mieru

  1. SYS0300060
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417101455.3
    017
    70
    $2 DOI
    100
      
    $a 20240417a2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Vernostný program musí byť šitý na mieru $f Peter Kapitán
    330
      
    $a Čím viac spotrebiteľ nakúpi, tým viac vernostných bodov získa a tým väčšiu zľavu neskôr dostane. Základná logika lojalitných programov, ktorá dlhé roky bez problémov fungovala, sa pomaly dostáva na druhú koľaj. Plastové kartičky nahrádzajú mobilné aplikácie, ktoré ponúkajú prakticky neobmedzené možnosti, ako komunikovať so zákazníkom, vyhovieť jeho požiadavkám a presvedčiť ho, že chce prísť do konkrétnej predajne. Aj keď je zbieranie bodov stále súčasťou mnohých vernostných programov, zákazník za to, že zdieľa údaje o svojom nákupe, už očakáva viac. A neraz to aj dostáva.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0299983 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 76 (3-4) (2024), s. 42-44 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2024
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005748 $a služby digitálne
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20240417 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.