Počet záznamov: 1
Vernostný program musí byť šitý na mieru
SYS 0300060 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240417101455.3 017 70
$2 DOI 100 $a 20240417a2024łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a CZ 200 1-
$a Vernostný program musí byť šitý na mieru $f Peter Kapitán 330 $a Čím viac spotrebiteľ nakúpi, tým viac vernostných bodov získa a tým väčšiu zľavu neskôr dostane. Základná logika lojalitných programov, ktorá dlhé roky bez problémov fungovala, sa pomaly dostáva na druhú koľaj. Plastové kartičky nahrádzajú mobilné aplikácie, ktoré ponúkajú prakticky neobmedzené možnosti, ako komunikovať so zákazníkom, vyhovieť jeho požiadavkám a presvedčiť ho, že chce prísť do konkrétnej predajne. Aj keď je zbieranie bodov stále súčasťou mnohých vernostných programov, zákazník za to, že zdieľa údaje o svojom nákupe, už očakáva viac. A neraz to aj dostáva. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0299983 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 76 (3-4) (2024), s. 42-44 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2024 610 1-
$9 eu_un_auth*0041172 $a programy vernostné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005748 $a služby digitálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240417 $g AACR2
Počet záznamov: 1