Počet záznamov: 1  

Marketing v zdravotníckej praxi

  1. Názov Marketing v zdravotníckej praxi : peripetie privatizácie v primárnej zdravotníckej starostlivosti
    Autorské údajeHelena Kuvíková, Zuzana Vančová
    Autor Kuvíková Helena
    Spoluautori Vančová Zuzana
    Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 6, č. 8 (14. januára 1998), s. 6. - Bratislava : Ecopress, 1998. ISSN 1335-4701
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zdravotníctvo * marketing mix * služby * propagácia * lekári
    AnotáciaHlavné myšlienky marketingu a marketingového mixu. Aplikácia marketingového mixu a jeho štyroch komponentov v lekárskej praxi. Oceňovanie výkonov lekárov. Pasívna a aktívna propagácia lekára. Zásady komunikácie lekár - pacient.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-65


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.